Friday, May 4, 2012

Pesta Buku Terbesar di PWTC

Korang suke membaca? Aku suka membaca gak baik buku mahupun majalah...Korang puwn lagi la kn...Org kata membaca jambatan ilmu..Tp, aku ne xla sampai digelar ulat buku..Masa aku agak terhad kerana aku adalah isteri dan ibu yang bekerjaya. So,klu ada masa terluang aku akan amik peluang untuk membaca.

So, pada kawan-kawan di luar sana..Jemputlah datang beramai-ramai ke PWTC pada 27 April - 6 Mei 2012..Pesta buku terbesar di Malaysia ne..So, banyak buku dan majalah yg boleh kite perolehi disana...



Tp, semalam aku hanya dapat sambar beberapa buku aje...Aku beli buku keluaran krangkraf mengenai ilmu keibubapaan..Almaklumlah anak dh 2 thn..makin die besar...pasti makin mencabar utk kite didik mereka...So, satu buku tu..ada panduan untuk umur anak dari lahir hingga 6 tahun...(Belum baca lg..)Pastu, beli jugak buku untuk puteri tercinta..Buku cerita (aku yg akan jadi pencerita kejap...) juge colouring+sticker book. . Aku mmg suka belikn die buku..wpun die baru 2 thn..dn masih belum pandai menghargai buku..Selalu koyak je buku yg aku beli...dan ada juge buku yg masih elok..Tp, aku tetap suke belikn die buku..Konon nak beri die pendedahan awal tentang buku..Poyo je kn...So, smlm dapatlah beli beberapa buku/majalah seperti di bawah.

No comments:

Post a Comment