Wednesday, May 16, 2012

MiA saya sudah 2 thn 4 bln

Hurm..pagi2 ne sj nak bercerita tentang anak dara aku sorang ne..yea la baru sorang je anak aku buat masa ne...

Diam tak diam anak dara aku dh 2 tahun 4 bulan . .Memang nampak perkembangan die..yea la dh semakin membesar anak dara ku sorang ne....mulut dh semakin byk bunyi..tp, dua 3 patah je la...contoh

"boleh la papa....boleh la..."
"mana mama...mana papa..."
"nak susu...nak susu la..."

tp...die kurang nak makan nasik la..time nak makan..nak makan..time xnak..xnaaak makan..risau mak....:(

Balik muar last week puwn..dh xberkepit sgt ngan aku atau papanya...Main ngan cousin2 die...bebas berlari ke sana ke mari..dan aku memerhatikan die sesekali...die rapat ngan kak uyien die . .Pompuan kn..mesti la geng die pompuan gak...Klu die datang kat aku puwn time die dh penat @ ngantuk nak tido @ time nak susu atau lapar....So, aku boleh la jugak membantu apa yg patut...Memang byk kije nak buat bile time kenduri kawen ne...

Hurm..bile die dh besar gini..tengok balik gambar dan video masa die baby..terasa sgt rinduuuuuuuuuu waktu itu..mesti mau plan cepat tmbh baby ne..insyaALLAH thn depan kot...korang doa2kn la ye...

yeah......
Sesudah subuh terus cabut balik muar..tp,semapt singgah minum kat RnR melaka

Mia sangap

Hurm...mana nasi goreng sy ne..dh lapar ne...

Balik isnin 14/05/2012 tu sempat pekena mee bandung muar...so, si mia makan satay je..tu puwn mkn main2 aje..sedih mak..




No comments:

Post a Comment