Thursday, March 1, 2012

Salam Perpisahahan buat Putri Norbaizura...

Cerita hari ne adalah cerita sedih..dan post aku ne..khas budak kt atas ne...atau lebih dikenali dengan panggilan Put...klu ko baca la dik..huhu...Hurm...Nape sedih yea?

Pasal hari ne last la aku tgk dia...Last menyakat die..Last buli die..dan last makan sama2 ngn die...Sedih tau..Ko sedih tak put?Wuaaargghhh...

Cerita pasal budak Put ne...Walaupun die agak kebudak-budakan dan riang ria remaja almaklumlah budak baru dapat kunci kebebasan di umur 20 ne. Tp, bagi aku yg dh tua ne...dia mudah mesra..xmudah kecik ati...sporting...kelakar..poyo pun ada la...Selama 3 bulan die di sini untuk sesi praktikalnya..die banyak membantu aku wat kije..terutama masa teman sekerja aku cuti bersalin 2 bulan...

So akak xmo cete panjang dik..Kat bawah ne akak cipta satu lirik utk ko..Tengok la...


BERTEMU DAN BERPISAH

Bertemua dan berpisah
Adat manusia biasa
Hilang di mata tapi di hati tidak lupa
Berdoalah kita gar aman dan sentosa
Semoga dapat kita berjumpa di lain masa
Semoga dapat kita berjumpa di lain masa


Sedih tak lirik akak buat utk ko tau put..hehe...Ok la..Jom kite layan gambar-gambar budak Put yang cumil...dan gambar di sepanjang majlis perpisahan tadi...

Zaassss.....


Aku bersama dia..Putri Norbaizura . .


No comments:

Post a Comment